zondag 20 september 2015

Laatste weekend voor de kaakoperatie

Nog 2 nachten slapen en dan is het zover. Dan "mag" ik eindelijk geopereerd worden. Het klinkt raar maar ik ben blij dat het bijna zover is. Vanaf mei weet ik al dat de operatie op 22 september gepland staat. Dus ik heb er lang genoeg naar toe kunnen leven. Ik heb al heel wat bezoeken aan de orthodontist en de kaakchirurg achter de rug en hoop maar dat het door hun bedachte plan een goed en mooi resultaat geeft.
Ik zie niet op tegen de operatie. Het enige waar ik me een beetje druk over maak is hoe ik er straks uit zal zien en of ik heel misselijk zal zijn als ik uit de narcose kom.  Het is een pittige operatie van de boven- en onderkaak waardoor ze wel 4 á 5 uren met me bezig zullen zijn. Daarna zal het een paar weken erg lastig worden om te kunnen eten. En laat dat nou net een grote hobby van me zijn....
Het voelt gek om afscheid te nemen van mijn oude gezicht. Het gezicht waarbij ik, als ik lach, me altijd heb gestoord aan de "gummysmile". Ook de scheve rij tanden waren een doorn in het oog, maar die staan nu door de beugel al  prachtig recht .
Ik hoop over een paar maanden een mooie voor en na fotosessie te kunnen plaatsen. Voorlopig hou ik het bij de profielfoto, nog mét beugel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten